fredag 30. januar 2009

Damdidam

Home alone! Hehe.. Gubben er på jobb og jeg er hjemme alene.. Får vel trøkke ned noen ord her da....

Dagen startet me at jeg fikk mld fra Julie. Kos! Hu hadde fritimer, så vi tok turen inn te byen.. Satte oss på Hærlig Land og hadde en Oh My Good! Og jah, navnet sier sitt! Det er brownies me karamellsaus og is!! NAM! Det var vel egentlig min frokost. Hihi. Hadde også en varm sjokolade med krem. Ekte sjokoladeboom. Ikke bra neh, men vanvittig godt. Fikk iallefall nok sukker i meg.

Påvei hjem kjører jo bussen forbi Ica, Trekanten. Så et skilt der; Findus 40%. JATAKK tenkte jeg og sendte mld til Dag om at vi måtte ned dit og handle litt. Og jupp, we did. Handlet masse fisk. Hihi. Godt det da. Innebakt laks, fiskegrateng, laksestykker osv. Godt å fylle frysen litt..
Like før 17 forsvant min kjære og jeg ble overlatt te meg selv(og jah, jeg klarer meg fiiiint alene).

Hoppa på bussen timen senere og traff på Wenche(mor te Dag). Sku på kino og se Doubt. Grei nok film det. Får ikke så møe mer enn en 3`er fra meg. Sånn grei nok opplegg. Hehe..
Påvei hjem kjøpte jeg meg en ny film, Tropic Thunder. Tenkte jeg ville se den. Den var grei nok den au. Nettopp ferdig me å se den. Havner midt på en 4`er den.. Men kanke si jeg fant så møe humor i den, men kanskje fordi jeg er trøtt?

jeje, nå venter jeg bare på at min kjære ska komme hjem <3
Køyer nok om ikke så alt for lenge neh.. Er søøøøvnig... ZzzZzzZzzZzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar