lørdag 30. mai 2009

Apekatten på tur me apeloff i sekken!


Jadda, overskriften sier sitt :-) På torsdag var jeg og gubben ute på tur. Da jeg satt på skolen fant jeg ut at jeg bare måtte ut å bevege kroppen litt, og det gjorde jeg! Da jeg kom hjem fra skolen pakket jeg tursekken, da me apeloff bl.a, og litt sånn diverse å ha med seg.. Kart, kompass, vest, jakke osv....
Turen gikk innover mot noe som heter Øyliheia. Ei hei på innsiden her.. Er vel en ca 5 km opp tid. Og det er bare DEN utsikten fra toppen der.. Ska prøve å legge ut noen bilder her fra turen.... Det var iallefall en helt nydelig tur..
Og når vi kom ned derfra satten vi turen til en kamerat av oss.. Der gikk vi inn te et vann og badet! Det var jo nesten enda bedre.. Hehe. Kjempe! :-)

2 kommentarer:

  1. STEIKE !
    Du ser jo drittynn ut i toppen av det treet! :D

    SvarSlett
  2. Gjør jeg?? Tihi! Trur det treet hadde en magisk greie på meg ;)

    SvarSlett