tirsdag 9. juni 2009

Jettegryta/Gråmannen

Joda, jeg har gjort det atter en gang igjen! Hihi.. En ny topp er bestiget! WOW! Hva skjer a me meg? Hehehe.. Dette er jo bare helt fantastisk.. Jeg bare elsker det! Dette må fortsettes asså! For jeg er jo plutselig i kjempeform! Hihi...
Turen opp til Gråmannen var i dag ikke så lang, men deilig.. Hadde hodepine, begynnende migrene, så gikk litt sent oppover da.. Men nå er det heldigvis gått over. Og det er bra! :-)
I morra blir det neppe tur.. Da skal jeg samle Saniteten og gå igjennom siste nytt, ede mat og kose oss.. Oxo ska jeg se landskampen Nederland - Norge på tv! Måtte Norge vinne!
Får se om jeg finner meg en ny topp eller liknende å vandre på te torsdag :-) Nyte ferien så godt det lar seg gjøre. Onsdag 17. juni er det pån igjen me jobb...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar