fredag 25. september 2009

Krokanrull og nugatti


Mhm! Sitter på skolen og leser.. Dagens frokost var: 2 rundstykker med nugatti og en krokanrull te dessert.. *ler* Kanskje ikke helt i det sunne hjørnet??? Vel, hva har så det å bety i dag? Det er jo HELG! Min FRIHELG!! Endelig en helg uten planer, uten avtaler, uten noenting(det var på tide!!)..
Jeg skal lese, men det er fordi jeg må.. Og det er jo noe fornuftig oxo. Og jeg kan uansett sove lenge. Selvom jeg må lese. Min plan er å ikke høre en eneste vekkerklokke i morra.. Sove te jeg føler meg ferdig me å sove! Yeah! det blir digg det*smile*

Nå sitter jeg på biblioteket.. Leser om makt og avmakt... Oxo ser jeg jo selvfølgelig på de rare menneskene som rusler frem og tebage her... Noen mer studentaktig enn andre.... Rare folk jah *ler*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar