onsdag 30. desember 2009

Jeg er effektiv!

I dag har jeg vært veldig effektiv føler jeg *ler*
Var først i byen for å handle litt til i morra. Siden viskal servere våruller så måtte vi handle inn det som trengs. Etter det så havnet vi på 3.kanten. Min kjære handlet fyrverkeri mens jeg var inne på ICA og handlet godis, brus, grønsaker og ostekakeinnhold.
Hjemme blandet jeg sammen vårulldeigen(TAKK for stavmikser som kunne hakke opp soppen og nudlene) og rullet de. Nå står de i kjøleskapet og godgjør seg til i morra :-D Måtte jo smake på de au da. Og NAM!! Selvom jeg nå stappa kyllingkjøttdeig i.
Nå ska jeg straks lage ostekake :-D Min kjære pleier alltid å lage det, så i dag er det min tur til å prøve! Trur ikke det skal være det vanskligste nej.. Hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar