fredag 1. januar 2010

Bursdag og nyttårsfeiring


31.12 er min brusdag det, og nå ble jeg hele 23 år. Kan ikke si jeg merker noe forskjell på 22 og 23... Hehe.
Fikk masse fint da :-D
- Sånn vanntett bag man kan klatre med og bade med(!!!!) av min kjære. Den kommer til å bli godt brukt fremover iallefall!! :-D Takk elskede
- Penger
- Smykke og øredobber
- blomst
- Kjøkkenting
- konfekt
Takker dere alle for gave :-D

I tillegg var det jo nyttårsaften i går. Hadde fullt hus her. Av søs og typen, Cecilie og Trond. Var kjempekoselig. Vi spiste våruller, spilte spill og skøyt opp fyrverkeri. Og ikke minst spiste godis, chips og hadde brus!
Rett før 24 vandret vi litt oppi gata her for å få litt utsikt. Der var det utsikt over store deler av Kr.Sand. Vi så også det kommunale fyrverkeriet som ble sendt fra Odderøya. Avslutninga på det var vanvittig fint!
Alt i alt var det en perfekt kveld! Koste meg masse!

Håper dere andre også koste dere masse i går :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar