søndag 18. juli 2010

Levercirrhose...?

Overskriften er jo da bare tull sånn sett, jeg har ikke det asså :-D Men alkoholinntaket mitt denne helgen kan vel gi skrumplever :-P Det ble ei flaske vin på fredagen :-) Hyggelig.. For jeg våknet opp til en fantastisk dag uten hodepine! :-) I dag derimot våknet jeg opp og var rett og slett full fortsatt! Men jeg hadde det kos da :-) Hehe....



Natt te fredag var jeg barnevakt for lille Amalie.. Dag, Kim og Anita var østover for å gjøre noen ærender og jeg fikk passe nurket. Utrolig hærlig jente! Veldig snill baby som spiser, sover og gjør sitt i bleia.. Fint lite grining der ja!


Sukk, våknet opp på fredagen med en sykt vond fot! Den er ennå vond, klarer ikke gå langt over lenger tid uten at jeg får sinnsyke smerter.. Forbanna dritt! Håper den bedrer seg iallefall sånn at jeg kan jobbe! :-)

Planene resten av dagen er å holde sofan! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar