mandag 18. mai 2009

Dagen derpå!

18 mai! Den dagen mange russ er fullesjuke, mange har eksamen, noen har fri og andre jobber. Jeg sitter nå hjemme og leser te eksamen.
Gårsdagen gikk utrolig fort. Før jeg ante ordet av det var det kveld og jeg var så trøtt at jeg rett og slett ikke orket å gå ned te byen for å se fyrverkeriet..
Været var ikke te å klage på.. Både under barne- og folketoget var det oppholdsvær, men når russen nærmet seg Tresse under folketoget kom regnet.. Og den ble helt til mørke natten.. Desverre.. Men men..
Her hjemme ble det nå grillings, øl og vin! Nam! :-) Alt i alt var dagen helt ok! Hadde sola skint hadde den vært helt kånge!

Når folketoget var endt og Jan Ivar og jeg stod i Tresse og hadde siste del av vakta vår så vi jo seff startgutta. Måtte jo rett og slett bare ta bilde da!!! :-D
Så Jan Ivar er den heldige fotograv av dette bilde, TUSEN TAKK!! :D


Her er et bilde fra folketoget hvov vi deltok sammen med Norsk Folkehjelp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar