tirsdag 2. juni 2009

Nederlag for IK Start...

I don't wanna talk - Okei? Hvorfor ikke det da?
About the things we've gone through - Hmm...
Though it's hurting me
Now it's history - Ikke for meg!
I've played all my cards - Sier du det?
And that's what you've done too
Nothing more to say - Joda, masse å si!
No more ace to play - Ikke?? Det har jeg!

Forvirra? Heheh.. På vei hjem i går fra Fredrikstad var jeg så tja, sliten/overtrøtt at når denne sangen ble spilt ble det bare tull til slutt... Hehe.. Og det ekke min feil! :-P

Søndag satte vi kursen mot østlandet. Neste stopp! Sandefjord! Her sku vi ta båten over til Strømstad. Koselig på båten.. Satt oppe på soldekk og nøt sola! Helt fantastisk overfart.
Natten ble tilbringt i Halden, på en campingplass rett ved Svenskegrensa. Kunne se grensepålene i fjorden.
Mandagen kom! FOTBALLKAMP!!! Nå satte vi kursen mot Fredrikstad. FFK-Start var dagens kamp vi sku få med oss. Desverre tapte start!!! Men satser på å komme sterkt tilbake neste kamp! :-)

Alt i alt var det en koselig tur.. Koste meg masse! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar