torsdag 22. oktober 2009

Dasspapir, nesespray, psykiatri og kaffi!



I dag ble jeg hjemme fra skolen.. Våknet opp med enorm hodepine :-( Tok derfor en dæsj Imigran nesespray før jeg sovnet igjen(migrenemedikamenter). Våknet så av vekkerklokka igjen 8.30.. Da var hodepinen blitt noe bedre, men fant ut at jeg alikevell ikke ville prøve meg på skolen.
Stod opp, dusjet, sa adjø til min samboer som sku på skolen, kokte meg vann, lagde mat, satte på P4 og fant fram psykiatriboka... Når vannet var ferdig kokt blandet jeg meg skjokoladekaffi. NAM!!
Nå renner nesa i ett sett og jeg snyter meg i ett sett.. Jeg vil bli HELT frisk fra denne forkjølelsen.. Ååårh!

Senere i dag ska jeg på jobb, må gå om 2 timer... Regner med jeg får lest litt til nå før jeg må stelle meg helt ferdig og ta bussen til jobb..
Egentlig ganske spennende det jeg leser om.. Trudde aldri jeg skulle si det, men psykiatri ER spennende.. Nå leser jeg om personlighetsforstyrrelser :-)

Min kaffi, en skolebok og vann! (og en dassrull)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar