fredag 25. desember 2009

Den perfekte gave

Julaften er vel overstått og den ble kjempekoselig! Hadde det veldig koselig!
Vi fikk masse fint! Men det var spesielt en som utmerket seg. Fikk Fjellduk Thermo King Size av min kjære. Noe jeg absolutt har behov for! Så møe som jeg er ute i naturen og fryser når jeg sover(uavhengig av soveposen), kan jeg nå endelig ha enda mer på meg og holde varmen! Det som er så greit med ann er jo at den kan brukes utenom sovesituasjoner. Den kan brukes når man er på tur som en beskyttelse, dekke seg med når man har pause osv. Bare digger ann!! :-D TAKK ELSKEDE!!!<3
Av meg fikk han truger. Noe han har ønsket seg nå så lenge jeg kan huske :-)

Ellers så fikk vi:
-Stavmikser med all utstyr i form av duppeditter. Den ska brukes godt!!
-Håndmikser. Enda bedre
-Riskoker. Trengs, jeg bare brenner risen ellers *ler*
-Knivsett
-Vaffeljern
-Vannkoker
-Stekepanne man kan bruke inni komfyren
-Stålgryte
-Håndkler
-Kjøkkenhåndkler/kluter
-Sleiver, steikespade
-Badeprodukter
-Lyskule i stål til henge i tak e.l
-Godis
-Sølvsmykke
-Biffsett
-Og mye mer! :-D


Julegavene!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar