tirsdag 11. mai 2010

Fristelser.....


Hva gjør man når fristelsen blir for stor....?? Jeg har jo tatt opp kampen mot kiloene mine og da ska jeg jo helst ikke ede søtsaker, i form av bl.a godis, sjokolade osv.... Det er VANSKELIG!
Nå har jeg lyst på alt.. Chips, sjokolade, smågodt, kake osv.... Godt jeg ikke har noen av delene i hus! :-)
Må begynne og handle inn andre ting jeg kan ede på, frukt og grønt.. Kanskje det er bedre?? :-P

Har begynt å trene 2-3 dager i uka.. Planen er jo å trene ca 4 dager i uka til slutt.. Men nå me skole og praksis er det ne vanskelig å få te.. Men det kommer til å gå snart.. Jeg har merket at jeg har mistet litt av kroppsmassen, men det er ikke merkbart for andre egentlig, trur jeg.. Merker at ringen på fingeren ikke sitter like "fast" som den gjorde før bl.a :-D

Men nå er middagen fortært, kanskje en smule sent... Så nå er det natta på meg.. Bare pakke treningstøyet og jeg er klar for morgendagens hendelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar