mandag 16. mars 2009

En helg utenom det vanlige



Ny uke, mandager er no piss!!

MEN jeg hadde en fantastisk helg! Var kjempemorro.. Var på FART kurs, ambulanse, i helga. Var utrolig morro. Jan Ivar og meg dro bort fredags ettermiddagen.
Vel fremme, ca 45 min etter skjemaet, var det å hoppe i det. Fysisk test! OMG! Men klarte det fint da.. Hihi. Trur ikke han som ble bært ned trappa hadde det så veldig behagelig akkurat.
Vi har lært masse i helga. Bagging, intubering, kanyler, infusjon, etikk, pasientkontakt, smitte, hygiene, o2, sug osv. Endel kunne jeg fra før, men det var godt å kunne få en oppfriskning. Nå gjenstår det "bare" 6-7 helger til!

Latteren var ikke å stoppe i helga. Første natta lå vi å så på Jeff Dunham. Trudde jeg sku dø av latter. Var SÅ vittig! At Kristine klarte å sovne etter hvert det fatter jeg bare ikke!
Ellers har helga bingt med masse latter og kos! Var kjempemorro. Ser frem til neste gang vi samles. Uke 17 er det. Gleder meg. Hihi...




1 kommentar: