onsdag 11. mars 2009

Sommerjobb

Jeg har fått meg sommerjobb!!! Jippi!
Typisk. Var innom kontoret til den ene avd. lederen der jeg har praksis i dag og sa jeg kan jobbe der i sommer. Når jeg kommer hjem finner jeg brev fra sykehuset.. Et ganske tykt et.. Hadde vel egentlig glemt at jeg hadde søkt jobb der.
Og der var det et brev på at jeg hadde fått meg sommerjobb på Medisinks klinikk, nevrologisk avd. SSK! Yeah!
Der har jeg jobbet før. Men de har jo flytta avdelingen og sånt.. Så kan bli spennende å prøve seg på nytt der oppe! En fot innenfor er kjempe!

Ellers driver jeg på med å skrive pleieplan.. Drittkjedelig. Vet ikke hva jeg ska skrive. HAHA! Huff.. Må bli ferdig med den i løpet av uka. For da kan jeg konsentrere meg på å få ferdig undervisningsopplegget jeg skal ha på Årsmøtekurset 20-22 mars... (Grunnkurs Instruksjon)
Ska ha om HLR, brystsmerter, brudd.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar