torsdag 23. juli 2009

Stress!


Joda, dagene for tiden er bare stress.. Hehe.. Kjeeeeedelig. Synd det egentlig skal være slikt. Er det ikke en ting, så er det iallefall en annen ting!

Jobber jo masse, noe jeg stortrives med.. Så det ekke noe å si på det.
Men så er det jo endel vakter i saniteten hvor jeg styrer med å skaffe folk te, og skjer det?? Jeg maser og maser, men ingen svar! Så dårlig gjort av folket synes jeg. Så nå ender det med at jeg og Dag Erling må sitte HELE dagen på vakt i morra :-( DET er kjedelig det siden det faktisk er min eneste fridag nå frem til 5 august.... Kunne sikkert for all del sagt nej og gitt faen, men sånt hakke jeg hjerte til å gjøre... Desverre

Var litt deilig å gå fra jobb i dag og ned til ei venninne hvor min kjære og en annen oxo var og ta et par øl :-) Koselig.. Sånt gjør min dag til en bedre dag, selvom det alikevel er sent på dag/kveld. Hehe..
Nå sitter jeg og ser på at min kjære syr. Han syr på et merke på vesten sin. Han er veldig flink.. Hihi. Men ikke te å tre tråd i nåla! Haha!. Han e nå god.. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar