torsdag 16. juli 2009

Uuuuæææ!

Må nesten skrive litt her nå siden jeg ikke har gjort det på noen dager! Hverdagsblogg liksom! Hah! Kanke kalle det det når jeg aldri har tid til å skrive... Men NÅ har jeg masse tid til det *glise*

Hvor har min tid tatt veien? Tja, der spør du godt.. Gikk ut i "ferie" 29 juni, 30 juni begynte Quartfestivalen. Der var seff jeg.. Vel og merke så drakk jeg ikke der, men jeg var sanitetsmanskap der. Kjempe! Fikk oppleve Ozzy osv!
Fredag 03 juli reiste jeg på speiderlandsleir! UTOPIA 09. Kjempe. Denne gangen gikk leiren til Åndalsnes. En vanvittig fantastisk naturopplevelse!
For de av dere som ikke vet hvor dette er, så ligger det i Rauma kommune. Kjente steder der er bl. a Trollveggen og Trollstigen! Jeg fikk sett begge deler. Og ikke minst fikk jeg GÅTT opp trollstigen! Fy flate for en opplevelse.

Nå nyter jeg mine dager stille og rolig. Jeg er for tiden syk, etter leira vel og merke, men skal tilbake til jobb til mandag igjen.

Tenkte å legge ut noen få bilder siden de er så store.. Hehe


Et utrolig tøft bilde av sola som skinner over fjellet...



Naturen rundt leirområdet.



Ei elv rett ved enden av trollstigen



Deler av Trollstigen



Ennå mer..



Vårt leirområde. :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar