søndag 23. august 2009

Skolen er i full gang!


Jepp, nå er jeg 100% student.. Gjett om det er møe å lese på, men det er jo på en måte bra.. Nå kan jeg ikke sluntre unna. Må lese. Uansett. Hihi... Utrolig mye spennende vi skal ha nå da. Og ikke nok me deg, vi ska ut i 1. års praksis! Det er SYKT møe, men kommer til å bli utrolig morro og ikke minst spennende.
Både jeg og Dag Erling er studenter nå.. Gjør vår hverdag noe vel travelt, men vi kan jo se hverandre på skolen i det minste. Når det finnes tid,... Og det er jo ofte noe av.
Siden vi begge er studenter fikk vi kjøpt oss nye dataer begge to... Jeg kjøpte meg en liten ROSA Acer Aspire One. Den er kjempesøt. (søt av alle ting faktisk!) Hadde behov for en ny data for å ha på skolen og på bussen når jeg må pendle Kristiansand-Arendal til skolen. Er jo noen ganger jeg må den veien au! min "gamle" data eier ikke batteritid eller noe i den duren. Derfor endte jeg opp i denne.. Dessuten er den jo liten og lett! STOR fordel!!
--------------------

Her om dagen var det DET ruskeværet her i Kr.Sand by! det tordnet, regnet og lynte i ett sett.. Var egentlig kjempekoselig da. Utenfor her har vi en sånn teit takrennerør som er ødelagt. Og når det regner masse må vi ut for å legge en barriere forran døra sånn at vi ikke får inn vann! Litt vitti. Ble veeeeeldig blaude iallefall. Hehe. Tenkte vi også skulle se på lynene ute, men pga regnet så vi kun lyset av det og thats it liksom..


Uværet sett ut i hagen..


Skyene..
--------------

Neh, nå er det jobb! Oxo er det skole i morgen. 5 timer patologi! Yej

Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar