søndag 30. august 2009

Søndag, nystekte rundstykker og 100 innlegg!

Det er sol og det er søndag.. Synd det er så utrykt vær ute, ellers hadde jeg kanskje sittet på utsiden eller noe nå?

Helga er snart over og i morgen er det tilbake til skolebenken. Blir en spennende uke. Er en lege som skal holde forelesningene i hele uka nå om sykdomslære. Gleder meg masse til å lære!

Helga har vært ganske rolig egentlig. På fredag var min kjære og jeg på kino. Vi så Inglourious Basterds. En film hvor Brad Pitt er blant en av de som har hovedrolle. En veldig lang film, men alikevell må du ha med deg alt som skjer for å forstå hvorfor de forskjellige tingene skjer. Grei nok film for min del med noe latter underveis. En velfortjent 4. av meg! Hihi.

I går hadde vi besøk av Trond. Koselig :-D Lagde også pizza. NAM! Den var knallgod. Hadde kjemmelagde minikjøttkaker/boller som inneholdt grillkrydder og hvitløk. Og ellers det jeg pleier å ha på, pepperoni. Med tykk grov speltbund!

I dag har jeg lagd grove rundstykker. NAM og atter med NAM. De ble knallgode. Masse grov mel oppi og sånt. Så nå lukter det nybakte rundstykker her... Wee!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar