lørdag 3. april 2010

Et SIKKERT vårtegn!



Nå må snøen holde seg langt unna. Den skal ikke komme tilbake til Sørlandet før tidligst oktober! Jeg er veldig glad i snø og har kost meg så lenge snøen lå, men nå er det på tide med litt varme. Vinteren har vært lang, lenger enn de fleste trudde. "normal" vinter her er jo 1 uke me bare slaps og is. I år unngikk vi den delen nesten. Litt slaps og masse is fikk vi.. Men mest av alt var det masse SNØ! Og den ble jo liggende, lenge.
Nå har snart siste snøflekk i hagen smeltet vekk.. Par dager til nå og den er nok borte, borte for godt(håper jeg for denne vinteren). '

I dag har jeg og min kjære sittet ute i hagen og slappet litt av.. Lest litt pensumlitteratur og slikket litt sol. For i dag har sola vært fremme!! Har ikke sett mye til den her i påske nej!

Skulle egentlig på en liten tur, men så langt kom vi liksom ikke. Vi har vært på butikken en liten tur og handlet litt nødproviant.. For nå er jo butikkene stengt i 2 dager til.. Godt vi har en Kiwi-butikk som er oppe på helligdager og søndager 10 min gange herfra!! :-D

Dagens planer er ikke store, men små.. Skal slappe av og nyte middag! Skal ha hjemmelagde våruller.. Hihi! Mange har jo lammesteik og lamme ditten og lamme datten.. Eller steiker. Skulle gjerne hatt det jah, men våruller er jo KNALLGODT det oxo!

Ønsker ellers dere alle lesere en riktig god påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar