torsdag 22. april 2010

A new day


I dag valgte jeg å sove 30 min lenger.. Jeg er så trøtt for tiden at jeg ikke helt vet hvor jeg er til tider eller hva jeg gjør.. Føler jeg går i en søvne jeg vil vokne opp fra, og når jeg våkner er jeg helt uthvilt! Men, den gang ei! Og de dagene jeg har fri, jo da våkner jeg jo tidlig og ikke får sove etterpå. Trur jeg har fått farige skader av å opp før 5 hver dag nå.

Nå sitter jeg på bussen og venter på at den ska begynne å kjøre, da har jeg 1 time til jeg er fremme i Grimsdag, så må jeg labbe i ca 25 min før jeg er fremme! Får gjort unna endel labbings bare det på.
Merker allergien setter seg i nesa for tiden, spesielt i dag.. Nesa renner i ett, jeg nyser og øynene klør.. Ikke helt behagelig nej..

I morgen reiser jeg(sånn etter jobb) til Vettre.. Ska på konferansegreier.. Blir kos... :) Aktivitetsgreier, husker ikke helt hva slags program det er men :skratte: Blir nok kos uansett å hilse på gamle kjente og ikke minst nye :)

Nå ska jeg nyte frokosten( to tørre skiver) og slappe av litt.. Kjenner formen ikke er helt som den skal!
Ha en fine dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar