tirsdag 18. mai 2010

Dager etter selve dagen...


JA, vi elsker! Det sang nesten hele Norges befolkning i går. Ikke alle hadde det like godt, men jeg trur de som hadde en god dag, fikk det fint!! Gode ord er tingen! :-)

Min dag var stressende, men helt fantastisk! Dagen begynte med å se barnetoget. Ingen 17. mai er uten det. Så var jeg hos mamma og pappa en tur før det var ned igjen til byen for å ordne til borgertoget. Gikk i borgertoget med Norsk Folkehjelp....
Når jeg tenker gjennom det så har jeg vel aldri sett borgertoget, bare gått i det...! Er alltid morro. Gøy å vise frem hva jeg driver på med! Etter borgertoget, når alle var gjennomblaute, var det hjem neste. Da kom SOLA! Forbanna asså, den sku vært der fra morraen av... Hjemme ble det grillings med min kjære Dag Erling, Cecilie og Trond. Gooood grillmat! Så var det rett inn til byen for å ta noen karuseller og se fyrverkeri.. Noe som var vanvittig kjedelig var at det begynte for tidlig, sånn at jeg ikke fikk med meg hele fyrverkeriet *sukk* Men, fikk jo med meg litt da! Og det er det viktigste!!
Alt i alt så var dagen vellykket.. Jeg fikk spise is, så tog, grillmat og fyrverkeri!

Ellers har jeg begynt å strikke! Strikker teppe. Men må vente litt nå grunnet en vond betennelse i håndleddet. Ikke helt behagelig, men det duger.. Jeg har oxo kjøpt meg en pocket-bok som skal leses i løpet av sommeren.

I morra har jeg sluttevaluering i praksis. Blir digg å bli ferdig. Nå har jeg 2 vakter igjen og 3 skoledager. Så er det FERIE! Jeg begynner jo rett i sommerjobb da, men det gjør da lite. Er jo nydelig å kunne jobbe en plass som er møe nærmere enn hva jeg har hatt denne våren... Hehe.

Nå ska jeg se ferdig MasterChef p åTV3 og legge meg etter det..

Ha en fine kveld!

1 kommentar:

  1. er innom bloggen din hver dag Anki og jeg leser innlegg for innlegg og det er like morsomt og interresant hver gang :D du er FLINK.. !!

    DYKTIG JENTE!! hehe :P

    SvarSlett