mandag 10. mai 2010

Vi tester: SUPPE

I dag har vi valgt og teste en tomaptsuppelignene ting fra TORO.. Den ser veldig god ut! Ble kjøpt på Ica Supermarket, 3-kanten under superukene de hadde for litt siden....


Lukten er iallefall god der den ligger i gryta og godgjør seg, den skal koke i 10 min. Lukter litt blanding av pasta og oregano samt litt paprika.

DOM:

Grei nok i smak.. Kunne kanskje vært kryddret litt mer... God konsistens. Burde kanskje koke 2-3 min lenger enn hva pakka sier. Greit lite måltid for et menneske d :-) Kunne kanskje hatt litt mer kjøttboller og pasta!

Dag Erling sa: Lite smak...!

Karakter (1-6 hvor 6 er best): 4

2 kommentarer:

  1. den derr suppa er ikke noe god i det hele tatt... karakter 1 ... :) sier jeg vertfall :P

    SvarSlett
  2. Jo jeg synes den suppa er god jeg. Men blir fort sulten igjen :o/

    SvarSlett