torsdag 29. januar 2009

første innlegget mitt her!

Tjoho!! Har nå egentlig en blogg fra før, men jeg føler den ikke er no særlig egenltlig.. Går ikke ann å legge inn farger på siden osv! Litt kjedelig egentlig. Men da prøver jeg meg her heller!!

Tok rett og slett dagen fri i dag.. Fra skole, lesing, alt.. Trodde jeg! Haha.. Stod opp ganske sent.. Visste jeg sku inn te byen da... Så det var liksom min plan for dagen. Og at det egentlig var speidermøte. Til slutt endte jeg på folkehjelpas kontor hvor jeg begynte å rydde. Rydda og organiseter permer. Min kjære Dag Erlig flyttet rundt på bilder og styrte mens jeg gjorde det andre. Ble faktisk ganske bra! Helt overrasket. Det kontoret ser jo rett og slett ikke ut! Så at vi klarte å få det sånn ca fint er jo helt sykt. Haha. Det er jo ikke første gangen jeg rydder der da....

Etter det tok vi turen ned på Patricks og spiste middag. De har SÅ god mat der!! Namnam! Ble noe me kylling.. Yello submarine heter den rette jeg hadde trur jeg... NAM!!!

I kveld har jeg ellers redigert på nettsiden til norsk folkehjelp. Lyst til å se?? Ta en titt innom www.folkehjelp.no/kristiansand
Der ligger det bilder, masse info og greier! Hehe..

Neh, nå spiller Dag Wii.. Mario Kart. Er kjempemorro det spille. Jeg elsker det bare! Et spill jeg kan spille og spille... Men det kan jeg da ikke gjøre.. Må nok prioritere lesinga fremfor spill.. Men jeg ska spille etter å ha lekt meg her inne!!

Ha en toppers kveld videre!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar