lørdag 31. januar 2009

Skautur og Brownies!!



Dagen begynte egentlig litt sent.. Hihi.. Med andre ord, jeg sov lenge... Haha. Tenkte egenltig å ut te Sø.Senteret, men fant ut at en skautur hadde vært MØE bedre! Så da ble det en skautu.. Min kjære og meg. Vi gikk innover skauen her, langs en liten bekk og tok noen bilder. Ble ganske bra! :-) Utrolig møe fint en kan ta bilde av selvom det er vinter ute..... Elsker naturbilder! FANTASTISK!




Bilde over Fiskåvann:


Fiskåbekken:


Demningen oppe med Fiskåvann:



Ellers har jeg vært i byen og kjøpt meg ny kartmappe.. Det trengtes.. Ska brukes til tirsdag blant annet.. Da er det møte med folkehjelpa. Ska ut i skauen, kart og kompass..

I kveld har vi hatt taco te middag.. Knallgodt! Hihi.. Oxo har jeg lagd brownies.. NAM! Me like that :-D


Her et stykke brownies med vaniljesukker på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar