fredag 4. september 2009

100-sone

E18 mellom Kr.Sand og Grimstad er endelig åpen. Etter en veldig lang ventetid åpnet den. Nå tar det 25 min herfra til Grimstad. Det er jo INGENTING lenger. Endelig kommer skolen min litt nærmere meg au!
Anne-Ma og jeg var ute og testet veien herfra til Lillesand. Gudd for en fantastisk vei! Var som å kjøre på de østlandske hovedveiene. 4 felts vei hele veien, lange strekninger, lange tuneller osv.
Helt nydelig.. Gleder meg til å kjøre der selv! :-D
Det beste av alt, Agder har ENDELIG 100-sone!!! <3

Nå sitter jeg på skolen og vi har om sykdomer i urinveier og nyrer. Mange rare ord i dag jeg faktisk ikke henger med på. Utrolig nok *fnise* Men det er jo alikevel spennende.. Egentlig veldig spennende siden jeg vet det er nyresykdommer i vår familie oxo.

Helgens hendelser: INGEN PLANER <3 Kan hende jeg havner på vakt i morra på Karrus.. Og kanskje en liten fest hjemme hos oss i morra! Tihi.. Håper det jeg *glise*

Have A Nice Day!


Kunstverk i Lillesand der hvor man svinger av mot Sentrum og Tingsaker


Samme sted. Noe gjørmete rundt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar