onsdag 7. juli 2010

Et savn, et sukk, og masse kjærlighet!


Kr.Sand BK speidergruppe befinner seg nå på speiderleir.. Noe jeg oxo burde gjøre! Men i år blir det ikke noe av d.. *sukk* I år jobber jeg og tjener penger og heller valgte å ha litt fri for en liten vennetur, den jeg hadde med Cecilie.
Så siden jeg faktisk savner et leirbål, bållukt så dro jeg ut landsleiren som holdes på Lista. KFUM/KFUK har leir der i år. Og siden jeg kjenner noen som er med i det forbundet, naboen til Mimmi, Kathrine og Magnus, tok Dag og jeg turen ut til dem. På 4-hjuling først! Kjempekos å treffe de og kjøre litt :-D
Senere på dagen kom vi kjørende me bil. Da var vi me på leirbål og tok en runde i leirområdet for å se hvordan det var :-) Litt mindre landsleir enn hva det var på Åndalsnes i fjor ja! Heheheh,.. NSF er bedre, synes jeg da :-) Men det er jo smak og behag!




Min kjære Dag Erling har jo vært borte en stund, vi har jo ikke sett hverandre på nesten 2 uker... Søndag kom han hjem!! Weee! Godt å få han hjem ja! :-) <3
Min kjære i går da vi ventet på Kathrine og Magnus på Vanse et sted!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar