lørdag 5. juni 2010

En skål, litt sol og mer øl!


Overskriften sier sitt.. Hoho! Sola skinner over Kr.sand By og det er rett og slett nydelig ute! Spesielt på kveldene au nå. Torsdag var jeg ute en tur med bl.a Cecilie. Var kjempegøy. Var innom på en fest på Lund hos ei venninne av henne. Oxo gikk vi inn til byen. Var nok med folk ute. Passe mengde, ikke for mye og ikke for lite. Og seff endte vi på den "vanlige" plassen vår. *ler* Etter noen drinker var det rett ned på bystranda hvor vi faktisk badet. Så jeg har hatt mitt aller første bad i sjøen alt.. :-D Var ikke SÅ kaldt, men det kunne godt vært bedre.

I går, fredag, var jeg ute i sola her i hagen.. Var liksom ikke sånn i form etter torsdagen, derfor la jeg meg på luftmadrass ute i hagen, da i skyggen. Da jeg våknet var jeg ikke i skyggen lenger og jeg er blitt rosa fra topp til tå, på baksiden! Syyyykt vondt. Siden min kjære ikke er hjemme måtte jeg ned til byen for å bli smørt av mamma.... (Kjenner det sku blitt gjort nå au egentlig) Så endte jeg på Castle Mania, et ungdomsarr som fritidsetaten i byen holder. Veldig fint program for unge mellom 8 klasse - 18 år. Der var det konsert og skumparty...
Etter det endte jeg en tur på et utested med Ole, broren til min dag. Et par øl og jeg tok turen hjem. Kjente jeg rett og slett ble dårlig i går. Trur det er pga solbrentheten. En hel rygg, begge bein og arme med 1. grads forbrenning, det kjennes!!! Men, nå håper jeg på farge etter at den rosa fargen er borte.. Hehe!

Men hva skjer idag?? Hakke peiling. Våknet nylig og vet jeg må på butikken en tur. Se om jeg finner noe jeg kan ede på! Hehe.. Oxo vil jeg på byen i kveld da, kom vel ikke helt som en bombe, men jeg vet ennå ikke. Se hva som skjer utover kvelden. :-)
Nå ska jeg gjøre litt rent her, støvsuge og kanskje tørke litt støv. Haha!

Ha en fiiiine dag!!! Nyt sola og husk, SOLKREM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar