torsdag 3. juni 2010

Sol, sommer og IS!


I dag har det vært en nydelig dag! Jeg har slappet godt av, gått en lang tur og vært på fiskebrygga! NYDELIG.. Var der en tur med Merita benetikte. Spiste is og slappet av.. Nøt sola for alle penga.. Eller, vent litt, det kosta oss ikke mer enn en is hver :-D Det mar masse liv der, til å være en torsdags formiddag. Men kjempekoselig au.. Å se at sørlendinger tar turen ut i det fine været!



Da vi gikk mot fiskebrygga tidligere på dagen så vi at streiken hadde satt sine spor her i byen. Kristiansand er jo en av de byene som visstnok er hardest rammet av streiken, sies det.. Søppla fløyt over alt.. Utrolig ekkelt egentlig.. Overfylte søppeldunker.... URK!



Men nå ska jeg snart gå! Litt sent, men det er noe som heter bedre sent enn aldri.. PARY! Jepp, jeg digger ferie! Nyter det for alle penga, bokstaveligtalt! :-P

Forresten, jeg tipper du en gang i tiden har sett Aladdin og husker sangen A Whole new world børe se DENNE filmen på Youtube.. Den er bare SÅ fin. Ps: jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg legger inn filmer direkte her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar