søndag 20. juni 2010

Klargjøring

Onsdag 23 juni setter Cecilie og jeg kursen mot DK. Vi ska på roadtrip! Blir borte i noen dager og ska kjøre nedover mot Sverige.. Blir artig. Måtte ut og teste at telte faktisk var tett og at alt var der! Og vet du, det var det!!

Her er teltet som vi skal ha med nedover, det er Dag sitt. Men jeg har vært så heldig å få låne det! :-D

Dette blir min ferie denne sommer.. Min elskede reiser til lørdag og blir borte ei heil uge og litt til... Og siden han gjør det, reiser jeg på en liten roadtrip. Han ska på kurs me folkehjelpa. Jeg har au veldig lyst, men siden jeg jobber i den perioden blir det ingen kurs på meg denne sommer. Men, tar det igjen neste år! :-)

I går var pappa, min lillebror, Dag Erling og jeg i Arendal en tur. Min onkel og tante har vært gift i 20 år og dette skulle feires. Var kjempekos. Har ikke sett de på år og dag og da var det på tide. Der var det god mat, sang og musikk!

Ei i familien til tante hadde skjært ut blomstermønster i en vannmelon. Knallfint!


Et pent bilde Dag tok av meg!

I dag har min søster bursdag! 21 år og hun venter sitt første barn au! Tenk! Grattis søs!


Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar