lørdag 19. juni 2010

Det er faktisk liv i meg!

Dæven døtte, jeg må virkelig skjerpe meg, selvom jeg sider det nesten hver gang! Hehe..

I det siste har det vel ikke skjedd så møe. Jeg har hatt endel fri og jeg har begynt på sommerjobben oppe på SSK.. Hatt opplæring bare til nå da, men det virker veldig greit.. Gleder meg til å begynne ordentlig.!

Ellers så sitter jeg på jobb nå og ser på tv.. Lite som går, men NCIS klarer atter en gang og underholde meg! Sammen med jordbær og energidrikken Monster! Hoho. Kanskje ikke helt den perfekte kost, men jeg har også druer :-P


Her om dagen kjøpte min kjære et nytt spill til Wii`en vi har. Det er fantisk kjempespill! Anbefales på det sterkeste! :-)



Ny kjole kjøpt til å ha på byen! Var ute her en lørdag med Benedichte bl.a. Det er ei jeg gikk i klasse med på grunnskolen. Vi har vært som katt og mus, bestiser og alt det der oppgjennom årene vi gikk sammen på skole. Når tiden etter det fløy så vi lite til hverandre, derfor har det vært kjempekos de to gangene vi har vært ute nå! :-)
BTW: den er kjøpt på Gina Tricot!



Jentekveld!!!! Wii og fruktfat! Kan det bli bedre...? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar