tirsdag 1. juni 2010

En vakker SOMMERDAG

Nå har vi endelig kommet over i juni månded og sola skinner som bare det, eller nå har den gått ned men. Jeg har vært ute i sola litt nå i noen dager. Har rett og slett fått farge! ENDELIg.. Begynner å se sommerfargen komme snikende på meg. Hihi



I det siste har det egentlig ikke skjedd så møe her da. Jeg har sluttet, jeg prøver iallefall, å bite negler. Og jah, jeg klarer meg fanske bra, foreløpig. De sprekker litt av og til, og da må jeg jo bare bare bite vekk sprekken.. HAHA! men det kommer seg da.. De begynner å bli sterke nå. Og snart så kanskje de slutter å sprekke???

På torsdag for snart 1 uke siden var jeg på CB-kjelleren med 17.mai komiteen. Det var kjempemorro. Drakk masse god øl og koste meg masse med folka fra folkehjelpa :-) Gode i farta vi! Hihi. Etter å ha vært der havnet jeg på byen, ikke helt planlagt, men det var jo dødla gøy da. Koste meg masse, trur jeg! Hah!


Mine planer fremover er vel ikke så store. Jeg går en sommer i møte uten store planer. Jobbe endel og har lite fri. Har en uke tidlig i sommer som jeg har helt fri, men det spørs det hvor lenge det holder seg.. Er nok mange ledige vakter fremover som jeg kan ta. Litt ekstra penger skader jo ikke. Eller hva? Kanskje jeg kan få shoppet litt nytt tøy?? Det trenger jeg! Kjøpte jo en fantastisk kjole her for litt siden, gikk med den da jeg var ute forrige torsdag. Er sånn med trang topp og stort skjørt. Jeg fant fort ut at det var ikke kjolen for vind! Elsker kjoler... Oh, det må jeg kjøpe meg enda mer av! hihi!

Vel, nå ska jeg se litt på TV og sove etter hvert. Jeg må absolutt bli bedre til å skrive her inne, kan ikke ha en blogg uten å blogge, går det ann liksom? Hoh! I morra er det tilbake til jobb! Men før den tid, kanskje litt sol? Hvem vet hva morgendagen vil bringe!

Hey, jeg har forresten fått veldig langt hår nå! :-D

Og forresten, min kjære har sin siste eksamen i morra før ferie, han oxo! Lykke te elskede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar