fredag 30. oktober 2009

Jul...?


Da er snart uka omme, og det er atter en gang helg igjen. Tiden flyr ufattelig fort og før vi aner ordet av det er det 2010.. Tenk at det snart er jul igjen. Gosh, da er det shopping. Julegaver må handles inn, leiligheten må vaskes ned, pyntes og dalles opp, julemat må i hus, juleplagget må kjøpes osv. Gaah. Det er møe det. Jul er egentlig kjempekoselig. Men når alle skal stresse rundt blir det ikke like koselig... Ødelegger endel av stemingen det *sukk*
Planen for denne jul er ikke helt satt ennå. Må bestemme oss hvor vi ska være.. Og om jeg ska jobbe på julaften(da jobbe på dagen). Ska vi feks te Lyngdal kan jeg ikke jobbe.. Men ska vi være her, Tinnheia eller Søm har jeg en mulighet til å jobbe siden vi ikke må så langt av gårde da :-)
Så var det disse julegavene.. Hva ska man kjøpe til de forskjellige? Seff er ikke gavene hovedtingen til jul. Det er at man har hverandre og det å sette pris på hva man alt har fra før. Jul er familietid, ikke pakketid(for noen er det jo seff det, som meg, jeg elsker pakker. Men kunne nå klart meg uten).
Det jeg ikke klarer er at folk er utakknemmelige på julaften. utakknemmelige for hva de får. Kommentarer som: "ååh, jeg fikk ikke like møe som hu" eller " dette ekke det jeg ønsket meg, men det gjår jo".. Utakknemmelige folk.. Urk!
Også en annen ting når det gjelder julegaver.. Hva kjøper man til folk som har alt?
What to do, what to do..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar