mandag 5. oktober 2009

Oppdagelsesferd

I helga har jeg vært på tur te Rogaland.. I sånn ikke helt superform dro vi bortover på fredagen. Jeg begynte å kjøre, men da vi kom te Mandal måtte Dag Erling overta siden jeg ikke klarte mer. Hadde en fantastisk helg på Klepp. Der vi hadde masse undervisning og litt øvelse.. Blant annet på HLR og bevisstløshet og litt sånt.. Digger øvelser jeg. Det gir meg mulihet til å kunne vise hva jeg kan og få en bekreftelse på hva jeg egentlig kan og hva jeg bør jobbe videre med... Og det er en god følelse å få, en tilbakemelding på hva en duger til.. På søndagen var vi på besøk hos NLA(norsk luftambulanse). Koselig det :-)

Påvei hjem fant vi ut at vi sku kjøre kysten nedover til Flekkefjord. Oppdaget masse spennende langs vår ferd nedover Rv. 44. Mange høye bølger, fantastisk natur og en fantastisk opplevelse med min kjære! Så mange ting jeg ikke trudde fantes langs kysten så nært mitt hjem... Vi har jo kjempelyst til å reise Norge rundt på kryss og tvers.. Hadde vært kjempegøy. En gang i tiden skjer nok det oxo! Håper iallefall det :-)



Her på besøk inne på NLA


Jepp, Rv. 44 vi fulgte fra Klepp-Flekkefjord


Her var det sjø!!




Meg :-)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar