torsdag 15. oktober 2009

Speiderhytta


I morra reiser jeg opp på speuderhytta, Blåstua.. Blir koselig. Langt inne i skauen, men alikevel så nært Kr.Sand by...

Ekte hytte med utedass og brønn! Like morro hver gang å hente vann fra den brønnen.... Det er vel ca 1-2 meter ned te selve vannet og hver gang føler jeg jeg holder på å falle nedi.. hoho, det hadde gjort seg jah! ....
Og utedassen der oppe er et kapittel for seg selv... Det er ingen utedass hvis en ikke kan sitte to der, og det kan man på denne. MEN den er ekkel, grusom! Overfylt slik at veggene der innholdet ligger buler ut og den stinker(på sommertid).. Og det er liksom rundt hytta, 10-15 meter FRA hytta.. Skummelt jah! Har en fornemmelse om at jeg en dag møter en elg ve den dassen.... HOHO!

Legger ut bilder derfra når jeg kommer hjem på søndag ;-)

På lørdag skal vi ut på tur.. Da ska vi rundt i skauen der oppe. ut og brenne bål, nyte naturen og ede Real Turmat! Namme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar