søndag 3. januar 2010

Film:AVATAR

Må si jeg ble veldig imponert av filmen AVATAR. I går var Dag og jeg på kino og så den filmen i sal 4.. Den beste salen av de alle, hvor man har svære skinnseter hvor en på enkelte stoler kan ta ut beina på! DIGG!
Filmen i seg selv var veldig spennende. Men det som fasinerte meg mest var alle de fantastiske fargene. Helt nydelig. Tenk om naturen virkelig kunne inneholde de fargene? Det hadde vært fantastisk det! Avslutningen fikk meg til å tenke at det kanskje en AVATAR 2?? Det vil tiden vise iallefall.. :-)

Ellers har det vært en slapp helg.. Og det er bare nydelig. Imorgen er det slutt på alt som heter ferie. Nå er det tilbake til hverdagen. Egentlig litt digg det, selvom det alltid er fantastisk med ferie da :-D Nå er det 1 uke på skole før jeg skal ut i praksis. Skal i psykiatrien. Spennende!! Men, litt kjedelig at jeg har havnet på avd i Arendal. Men jeg tror uansett det blir en lærerik praksisperiode!! Gleder meg nok :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar