torsdag 7. januar 2010

Slit

Jah, så var hverdagen begynt.. Men det er jo snart helg igjen da. Hehe.
Skole har begynt og jeg har hele denne uka, unntatt mandag, pendlet frem og tebage til Arendal... En smule lei, men dette er jo bare starten på en helvetes periode.. På en måte litt kjedelig, men på en annen måte gleder jeg meg litt. Ska jo ut i praksis og har havnet på SSA psyk. avd.. I tillegg er det en akuttpost jeg skal på. Så jeg håper og trur at det kan bli en spennende periode. Kanskje litt skremmende oxo. Dette er ganske nytt for meg, har ikke jobben noe særlig med dette før.. Så dette kommer til å bli en lærerik periode. MEN, jeg kommer nok til å slite meg ut.. Halvannen time på buss, hver vei, bare for å komme meg i praksis. DET blir slit! Kjenner det alt....

En annen ting, jeg har begynt på treningssenter!!! Haha, det hadde jeg faktisk ikke trudd jeg kom til å gjøre.. Jeg kan ikke helt trene enda da siden jeg ikke får på meg joggeskoen på den ene foten da, men jeg har svømt. har svømt 4000 m denne uka. IKKE gale d! Ganske fornøyd med meg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar