mandag 2. februar 2009

Gubbe me rette ordforhold??

Hoho.. Leser på VG nett her at TV-Ramsay banner hvert 25. sekun.. Og at dette er blitt for sterk kost for britene!!! Hoho...

Sitat fra vg:
«Du er mitt eneste ----ing håp akkurat nå. Moren din står ---ing helt på kanten. Den ----ing faren din har gått fra vettet og du min søte jente på ----ing 19 år har hele ----ing verden på dine skuldre.»

Fucking er det ordet han bruker mest her.. Dette var noe han sa til ei jente visst nok.. Vitti.. Det er ingen Ramsy uten "fucking"!! Hehe.. Han er mannen som har litt av sine kunnskaper i kjæften. Han er en vanvittig dyktig mann og jeg bare rett og slett digger han!

Men hallo, dette er jo britene på sitt beste da... Eller..??
I dag stoppet all kollektivtrafikk i London grunnet 10 cm SNØ??? Hallo??? OMG.. Vel, her i Kr.Sand er det jo ofte problematisk me et "lite" snøfall, men det stopper alikvell ikke opp!. Hoho.. Gudd.. Ædde muli?? ..... Hihi.. Henger ut briter helt jeg i dag :p


-----------------------------

Ellers i dag da så har jeg vært på skolen. Sku jo ha veiledning ang praksis.. Fikk jeg det tru?? Neh.. Læreren hadde GLEMT oss.. Så hu kom helt uforberedt.. Kjedelig egentlig siden jeg kunne brukt denne dagen på møe annet........

BTW: Det finnes ingen skoledag uten en Smootie!!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar