tirsdag 3. februar 2009

Nervesystemet og svidde pølser!


Dagen begynte med lese lese og atter med lesing.. Asså, jeg har lest om nervesystemet.. Drittkjedelig stoff.. Så tørt og alt for møe smådetaljer som jeg IKKE får med meg i det hele tatt.. Såååå... Tja, hva har jeg lært i dag??? Jo, hvor i hjernen man kan påvirke PENIS!!! Hoho!! DET fikk jeg med meg jah! Hmmm.. Tja, hvorfor? Den forklarer jeg bare ikke.. haha..

Ellers har jeg vært i skauen med folkehjelpa.. NYDELIG tur.. En smule kaldt, men ellers helt fantastisk. Turen gikk fra Karrus og opp til Fiskåvann. Ikke lange turen, men vi koste oss alikevel. Kom opp dit vi sku være og da hadde alt Dag tent opp bål.. Passet perfekt til å ta frem pølser! Svidde flamberte grillpølser av kylling/kalkun er SÅ godt :-D

Kom hjem nå i ste og jeg var iskald faktisk.. Så nå nyter jeg en varm kopp kakao og ser på tv! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar