mandag 9. februar 2009

Jeg hater mandager!!!

De starter alt for tidlig, jeg er alltid trøtt og sku ønske der var mer helg jeg... Men får man alltid det man ønsker? Neh! Desverre.. Så jeg gikk, så flink som jeg prøver å være, te skolen og var der i hele 3.5 timer! Kvinnenes og mennenes kjønnsorganer og den slags. Det gjorde ikke ting bedre når brannalarmen gikk og alle måtte ut. Fysj, det er ISKALDT ute!!!. *gjesp* Dagen ble reddet med en dobbel iskaffe!!! NAM!!! :-D



Når skolen var slutt tok jeg bussen inn te byen.. Og jeg hater buss.. Første jeg møter i døra på bussen er en svettelukt som ikke er sann... Og da jeg satte meg, bussen var nesten full så måtte sitte ved siden av noen, havnet jeg ved en som stika hvitløk!! Åååh..


Møtte Dag i byen. Vi handlet og tok turen hjem.
Har lest litt og spist middag. Marinert laks og poteter. NAM!

Nå steller vi oppi akvariet.. Legger ut bilder når det er ferdig på http://akvariene.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar