torsdag 12. februar 2009

Shopping og dilldall...

Tjoho!

Kaldt, kaldt og atter med kulde.. HÆRLIG! Liker det kjempegodt jeg. Da jeg våknet i dag var det -15 ute :-D

Hva har jeg bedrevet tiden med?? Tja, der spør du godt.. *TENKE*
Tirsdag var gubben og jeg en tur på sørlandssenteret og så etter nye fisker te akvariet vårt og handlet på OBS. 10-kroners tilbud. Og da må jeg jo nesten inn og se... Men før vi kom oss til OBS ble vi stoppet to ganger under vår ferd... Førts en gang av ei engelsk dame som solgte massasjegreier. Fysj den var god, men peng?? Det er det manko på.. Så vi sa vi sku tenke på det, noe vi gjorde og fram til at det ble ikke noe av d neh.. Så stoppet vi sånn ca 10meter unna OBS. Der var det en fatastisk bil i sikte. Toyota Avensis, den nye. Helt utrolig fin! *vil ha ja* Prøvesatt den litt og litt sånt.
SÅ kom vi oss til OBS. Hadde egentlig ikke så møe som liksom for vår del er "brukenes" handlet uansett noe! :-D
På buss-stoppet sider Dag te meg, SE... Og jeg ser.. Ser rett på to jenter og tenkte, Javelll??? Men det var ei rotte som løp i snøen.. hehe..
Så var det hjem!

Onsdag brukte jeg dagen på å lese meg ferdig med hormonsystemet.. Gørrkjedelig, men ....
Så var det gruppeting med speideren. Snakket endel om bl.a landsleira til sommer(www.landsleir.no). Gleder meg masse til den turen, ska være koordinator på den turen. Vi ska ganske langt, til Åndalsnes(hvor er det?? Tja, godt spm!! Ligger ved Molde et sted). Blir kjempe.

I dag har jeg vært på shopping. Våknet og ringte kontofonen.. JAAA, lønna var kommet :-D Så da tok jeg lesefri og dro inn te byen. Shopping <3 Kjøpte meg mer munnskyllevann. Tilbud på Vitus Apotek. Ta to, betal for en. Knall det jah! Så kjøpte jeg meg en ny veske og en joggebukse til på Cubus. De er bare SÅ gode. Havnet oxo på Patricks og hadde en Yellow Submarine. Den er bare himmelsk.
Har oxo vært på speideren i dag. Fant ut at siden det ennå er snø måtte vi utnytte det. Dermed så tok vi turen til Lund hvor vi akte! Kjempemorro. Hadde med en svær pressening som vi ske alle sammen på. :-D Kaldt, men kjempegøy...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar