søndag 1. februar 2009

Rolig søndag.....

Det har vært en fantastisk rolig dag.. Hoho.. Ikke gjort så møe! Sove leeeeenge.. Da jeg våknet fikk jeg en stor følelse av at det var utrolig tidlig, så på klokka og da var klokka 12.30!!!! Ædde muli?? lenge siden jeg har sove så lenge! Helt nydelig egentig. så ut vinduet og jah, det falt hvitt ned fra himmelen! Jippi!. Synd det ikke var så møe som kom ned.

Gah, i morra er det skole igjen... Godt det bare er to timer, oxo har jeg fri i et par dager.. Må bruke de på å lese.. Lese masse.. Ska komme meg gjennom nervesystemet, sansene og hormonsystemet disse dager.. Burde vel klare det??

Jeg har satt meg som et mål om å gå annen hver dag et lite stykke.. Så i morra er det ut på tur igjen. Hihi.. Blir kos det da, godt å gå og når en kommer hjem føler en seg så møe friskere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar