onsdag 4. februar 2009

Onsdag!! :-D

Det snør det snør!!! Weee.. Endelig kom det enda mer snø.. Hahaha.. Gjør me gikke noe det neh! Bare morro det :-)

I dag har jeg ikke gjort så møe te nå, det er enda masse å gjøre før dagen er omme da. Holder nå på å lage middag.. Gubben ska på jobb snart og jeg ska lese meg ferdig tenkte jeg.. Får nå se hva jeg får gjort. Er styremøte i dag også.. Men får se hva jeg gidder å gå på. Lesinga er nok viktigere jah.. Sansene ska jeg etterpå lese på, er litt mer spennende enn hva nervesystemet er. Også er det ikke sånn superlangt kapitell.. Haha..

Reiser te Oslo i natt gitt.. Ska være me Julie inn dit.. Kos! Reiser i natt med natt-toget og hjem igjen i morra på dagen. Godt å komme seg en smule vekk herfra. Håper bar ikke søs er på Oslo S(jah, det hørers stygt ut, men ligger litt mer bak det jah)...

Neh, nå er det straks mat!! Referat fra Oslo kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar