lørdag 14. februar 2009

14.02.....

Dagen begynte ALT for tidlig.. Årsmøte med Norsk Folkehjelp. Gikk sin gang d.. Var ferdig der vel 14.00. Så var det å "henge" litt i byen til det var jobb. Jah, selvom det er lørdag måtte jeg på jobb.. Tredjehverhelg jobbing.. Blir litt lønn av d å :-D

Påvei til jobb kom bussen aldri følte jeg, og da først bussen kom var den STAPPFULL! Jeg kom 10 sent på jobb, men heldigvis gikk jo det bra da. Jeg HATER kollektivtrafikk.... *drømme om bil*
Påvei ned til jobben glei jeg på isen og klarte å nestentryne. Så sikkert sinnsykt bra ut! På jobb slang jeg i meg en salat...

Jeg hater oxo rullestolduppeditter.. Jeg fatter aldri hvor de forskjellige ting ska.. Feks i dag, en skrue løs.. Jeg fikk den ALDRI på plass.. ÅÅhh.. Dritt..

Ikke nok med det, men jeg trynte vel 3 ganger før jeg kom meg hjem au.. Dårlig dag jeg???? Åja!!!

Da jeg kom hjem hadde min kjære kjøpt roser til meg!! Han er bare SÅ fantastisk. Redder min dag. <3 style="font-style: italic;">Rosene jeg fikk:


Ostekaka


Ser du hva dette er? :-D

1 kommentar: