søndag 15. februar 2009

Skitur og snø...

Dagen begynte alt for tidlig. Vekkerklokka ringte 0650. Da var det bare å hive seg rundt og komme seg på jobb. Gikk litt tidligere fra jobb siden jeg hadde så vanvittig hodepine. Vel hjemme tok jeg meg en god dusj og slappet av.

Fikk besøk av Wencke(mor t Dag) og Jon.. De ville ha kake! Hihi. Ostekaka Dag lagde i går. Den er vanvittig god :-D
Kos med besøk.

Etter besøket var gått fant vi frem skiene, smørte dem og gikk ut. Lenge siden jeg har hatt ski på beina og tenkte "hjelp"... Men det gikk ganske så bra. Hehe.. Snøen var ganske blaut sånn at den kladdet så under skia. Litt kjedelig, men sånn er det bare.

Meg på ski innover mot Fiskåvann


Min kjære



I dag har det snødd ennå mer.. Jippi! Digg å se snøen lave ned! Håper det kommer masse mer og at den blir liggende en stund. Synes virkelig den kan det ja.

I morra begynner jeg i praksis. Blir spennende. Ska være på Vågsbygdtunet. Sånn ca 10 m fra min vanlige jobb. Hihi... Blir litt godt å komme ut i praksis/arbeid. Litt annet enn å sitte på skolen. Håper bare jeg kommer på en avd med mange utfordringer og som kan gi meg en læringsutbytte. :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar