torsdag 5. februar 2009

En tur me natt-toget!

Da sitter jeg på Oslo S og jeg er ganske trøtt egentlig... Tok natt-toget fra Kr.Sand i natt 0215 inn te Oslo med Julie.. Og seff hadde vi senger da! Så vi kunne jo sove.. Og det var planen! Da jeg så det rommet vi hadde fått tenkte jeg "oh my good"..... Det ekke mulig, SÅ lite?? Hoho.. Jah, dette kan jo bli spennende..... Men det gikk jo. Julie tok overkøya og jeg nede. 

Sove godt??? NEJ!  Hoho... Sove sånn innimellom, men jeg er jo ikke en person som sover hverken i bil, tog el båt.... Så jeg ska leve på sukkerrus resten av dagen. Toget hjem går herfra 17.09.

Hoho, da vi kom hit i ste og hadde kjøpt kakao/kaffe og satte oss utenfor Narvesen snakket det jo en dame over høytaleren her... Seriøst, hørtes ut som om de hadde vært på gata og plukka den første hora de kunne finne.. Det er den sløveste og helt syke stemmen ever.. Hørtes nesten ut som om hu elska me mikrofonen! LOL.. ÆSJ jah...... Kanskje fatte at de kan ha sånne mennesker til å snakke over høytalere om å fortelle når togene går.. Jeje, hørtes iallefall ikke bra ut... 

(legger ut bilde av "rommet" på toget når jeg kommer hjem :-D)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar