mandag 23. februar 2009

Sirdalen februar 09

Tjoho!!

Nå er jeg hjemme igjen fra Sirdalen.. Det har vært en flott helg! Masse snø, aking, oppdrag, øvelser, boller osv..

Vi dro nå opp på fredagen. Kom en smule sent i gang, men når vi først kom igang gikk det så det suste. Vi var der oppe rundt 21. Da fikk vi beskjed om at dassen var gått te helvete og at vi ikke hadde vann.. Pokker!!! Men det fikset seg fort. Heldigvis!! Etter å ha spist fant vi ut at vi sku opp til campingen og ake! Sattan for en fart vi fikk nedover bakken der!! :-D Det var syyyykt morro. Og jah, jeg har sykt vondt i hofta og føttene mine etter det jah. Fikk en sinnsykt høy fart nedover... Hihi!

på lørdagen våknet jeg tidlig av en traktor som brøyta plassen utenfor.. Stod opp og ventet på at folket sku våkne...
Vi sku vel egentlig ut for å lage snømann, men det endte med snøballkrig og leking på taket. Hihi, da fikk vi plutselig et oppdrag. Så da måtte vi bli seriøse og oppføre oss. Gikk heldigvis bra da :-D Mens ambulansen var på Stavangertur satt vi igjen på hytta og tja, koste oss der med godis!! Hihi! Ingen dag er vel mer fullkommen enn den du eder kinderegg på?? Haha! Vi tulla litt med Raymond og Alex au da, helte ris i dems soveposer.. Hahahaha!! Jeg er vel like heldig hver gang jeg er der oppe trur jeg.. Jeg fikk iallefall ikke igjen. Det gjorde Eli og Henriette. Og Eli gjorde jo ikke en dritt.. Haha.....
Middagen ble lasagne. NAM! Var kjempegodt. Så var det enda mer aking. Da fikk vi plutselig TLF om at det var en person som hadde falt og skadet seg.. Det var da øvelse. Spennende. Å frakte en person i snø te livet er IKKE morro!
Etterpå var det igjen aking. Og nå var det IS i bakken! Hoho.. Det sier vel sitt!

Søndagen var det ny øvelse.. Her sku vi da øve litt på hvordan bruke sikkringsutstyr osv. Morro!

Alt i alt var helgen kjempegøy! Storkoste meg! :-D

Bilder:









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar