fredag 6. februar 2009

I`m home!

Da var jeg hjemme igjen etter Osloturen. Kom hjem i går kveld rundt 22(da var jeg innenfor min dør).
Osloturen var kjempekoselig :-) Truren gikk jo te Rikshospitalet etter å ha "hengt" litt rundt på Oslo S. Vi ble ikke lenge oppe på riksen. Gikk fortere enn hva vi hadde forventet. Så da var det shopping i våre hjerner.. Vi tenkte at siden vi hadde så god tid kunne vi jo ta turen opp til Frogneparken, men siden vi måtte stresse med T-bane og litt sånt gadd vi ikke det. Så vi vandrer litt rundt om kring og handlet <3 Kjøpte meg en ny t-skjorte, tunika og en god tynn daffebukse i grå. Sitter i den nå og den er fantastisk å ha på seg :-D Etter shoppinga tok vi turen til Egon på Oslo S. Der spiste vi biffsnadder og jabba. Toget hjem derimot var ikke så koselig. Begge var ganske så kvalme, og litt sånt.. Ikke bra.. Men vi kom oss gjennom det og endte Kr.Sand. :-)

Her er jo bilde av "rommet" vårt på toget. Som dere ser, det var ikke så veldig stort neh! Hehe..



I bakgrunnen der ser du noen boller, der var GIGANTISKE!! Fatter godt hvorfor de koster 22,- pr stk! Hoho...

---------------

Nå sitter vi barnevakt for en hund. Jonsa heter han! Kjempesøt! Vært på gode turer med han idag. Så nå har han sovnet.

I morra er det sanitetsvakt i Gimlehallen. Kan bli morro det. Planen var at jeg sku sitte der hele dagen, men nå slipper jeg heldig vis det.. Takk Ole!!! :-D
Så får jeg besøk av Anne-Ma på kvelde. Ska lage mat og kose oss! Se Saw 5 blant annet. Huff.. Hihi..

Neh, nå ska jeg vaske opp.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar