tirsdag 10. februar 2009

Tilbakeblikk

Min gode venninne Zhanna mente jeg måtte blogge en fylletur vi hadde for leeeenge siden.. Så da får jeg vel gjøre dette.. (Ikke at jeg husker så møe mer enn deg da)

Alt begynte da hu kom te Kr.Sand(hu bor i Oslo). Shampis og vannmelon. NAM!
Vi havnet jo seff dagen etter på fylla. Anne-Ma, Zhanna, Dag Erling og meg. Da var det drinker, øl og masse morro!
Vel komme inn te byen sku vi inn på Harveys. Vi stod i laaaang kø! I køen oppdagen vi 2 gutter rett bak oss. De oppga se til å være svenske bønder. Med andre ord, helt PERFEKT for Zhanna! Da vi kom inn der sku hu absolutt finne en bonde i løpet av den kvelde, noe som ikke skjedde. Da vi endelig fikk plass ved baren sendte både hun og jeg tlf-nr og oppga henne for å være hore på en serviett... (TLF-nr var ikke noen av oss sitt). Stygt?? JAH! Morro?? ABSOLUTT!
Vel hjemme sku hu pule ei sjampisflaske siden hu ikke fikk seg noe på byen....

Morro kveld?? Jaaaa.. Må det skje igjen?? Absolutt.. Miss u!

Bilder :


Meg, glad og fornøyd


Zhanna som nyter sjampis


Ei runde med flaska??? ;-)


Gjør seg klar til bytur!


Full eller?? Nettopp komme hjem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar